"הניווט בתפריט מתבצע (ובשעה טובה נציין שמישהו סוף סוף חשב על זה) על ידי לחיצה ממושכת של שניה אחת על כל כפתור. גם אנחנו ראינו לא מעט מקרים שבהם מבוגרים שאינם "דוברים את השפה" של הטכנולוגיה העדכנית, לוחצים ומחזיקים את הכפתור. בין אם זה בעכבר המחשב או בכפתורי הטלפון הפיזיים – לחיצה ממושכת היא רעיון מצוין, שעובד היטב לאורך מערכת ההפעלה. בכל פעם שיוצאים מהממשק מופיעה הודעה המזכירה כי מעתה הכל מתבצע בלחיצות קצרות. בכל מקרה לחיצה על כפתור הבית תחזיר אתכם מייד אל הממשק המיוחד כך שאם מתבלבלים, תמיד אפשר לחזור."

.

"בשנתיים האחרונות צצים יותר ויותר מכשירים סלולריים המיועדים ספציפית לאוכלוסיה מבוגרת. חברה ישראלית בשם E2C יצרה מערכת הפעלה ייעודית הפועלת על מכשיר סלולרי של LG, ומאפשרת תפעול קל וברור של המכשיר, שגם הצילה את סבתו של מנכ"ל החברה."

 .

"במסך הראשי תמצאו את הפעולות הנפוצות ביותר. חיוג, הודעות, תמונות וחירום. התפריט מאוד פשוט להבנה: חייג, הודעות, תמונות, עוד ועזרה. בתוך תפריט החיוג תמצאו תצוגה ברורה של שם איש הקשר, ותמונתו, כשלחיצה עליו תפעיל את החיוג. לחיוג מספר שאינו שמור, לוחצים על "הכנס מספר" ומחייגים כרגיל. כל לחיצה על ספרה מלווה בהקראה קולית של המספר שנלחץ. אם תרצו לחפש איש קשר או לכתוב הודעה, המקלדת תופיע אוטומטית לרוחב המסך, כדי שהמקשים יופיעו בגדול. בנוסף ניתן לבצע חיוג קולי בעברית המסתמך על המנוע המוצלח של גוגל. בנוסף ניתן לגשת מהמסך הראשי לתפריט שמכיל אפליקציות כמו פייסבוק ווואטס אפ. למתקדמים או לנכדים התומכים במכשיר, ניתן לצאת ממערכת ההפעלה אל האנדרואיד הרגיל ולתפעל אותו משם."

 .

 .

"למערכת ההפעלה אין מסך נעילה, אין כפתור שצריך להחליק, או נקודה שצריך ללחוץ עליה ולגרור. ברגע שמדליקים את המכשיר הוא דולק. המסך נכבה כברירת מחדל אחרי כחצי דקה, כשניתן להגדיר זאת דרך הגדרות המכשיר. הווליום קבוע על גבוה כשמקשי הווליום אינם פעילים. ניתן לעבור למצב שקט או רטט דרך התפריט הראשי, כשאחד מבני המשפחה יכול לשלוט במצב זה מרחוק"

 .

לכתבה המלאה – https://www.ynet.co.il/